Teoria de bază în Marketing este cea formulată de Darwin: Oamenii se trag din Maimuţe.
Esenţial a se înţelege de aici că, prin excelenţă, oamenii îs curioşi şi imită pe alţii.
*informaţie conştientizată via Vlad Duţescu, proful de Comportamentul Consumatorului. Thanks, teacher.
E important ce oferi primului, care va fi sau nu imitat de ceilaltzi! Daca primul accepta, e un prim pas spre imitare, daca nu, teoria cade! Parerea mea! Accept toate criticile!
asa cum bine ai subliniat, esential e CE oferi primului pentru ca e incredibil de usor sa convingi pe cineva sa cumpere o data, dar extraordinar de greu sa-l determini sa o faca si a doua oara
a se vedea legea liderului, din persuasiune.
in multe cazuri lucrurile sunt exact invers, adica e mult mai simplu si ieftin (dar provocator si interesant) sa pastrezi un client decat sa castigi unul nou. sau sa transformi clientul in ambasador…
realitatea e insa cruda… mai degraba starneste curiozitatea: ia sa vedem, poate alaturi e mai bine sau suntem tratati ca niste… clienti. si asa am ajuns la maimuta – are maimuta constiinta?
@ Vald: am să iert întârzâierea de doi ani jumate şi am să apreciez comentariul 😀
amu despre constiinta maimutei, zic ca n-are .
prefer totusi sa cred ca noi avem si ca saltul pe care l-am facut de la maimuta o fost unul mare. Realitatea ma cam contrazice. Si-atunci sa tratam in continuare clientii ca pe … clienti? 😀