Teoria de bază în Marketing este cea formulată de Darwin: Oamenii se trag din Maimuţe.

Esenţial a se înţelege de aici că, prin excelenţă, oamenii îs curioşi şi imită pe alţii.

*informaţie conştientizată via Vlad Duţescu, proful de Comportamentul Consumatorului. Thanks, teacher.

Written by raluca

Zambesc si rad mult. Uneori sarcastic

This article has 4 comments

  1. bogstar2006 Reply

    E important ce oferi primului, care va fi sau nu imitat de ceilaltzi! Daca primul accepta, e un prim pas spre imitare, daca nu, teoria cade! Parerea mea! Accept toate criticile!

  2. raluca Reply

    asa cum bine ai subliniat, esential e CE oferi primului pentru ca e incredibil de usor sa convingi pe cineva sa cumpere o data, dar extraordinar de greu sa-l determini sa o faca si a doua oara

  3. Vlad (da, chiar profu...))) Reply

    a se vedea legea liderului, din persuasiune.

    in multe cazuri lucrurile sunt exact invers, adica e mult mai simplu si ieftin (dar provocator si interesant) sa pastrezi un client decat sa castigi unul nou. sau sa transformi clientul in ambasador…

    realitatea e insa cruda… mai degraba starneste curiozitatea: ia sa vedem, poate alaturi e mai bine sau suntem tratati ca niste… clienti. si asa am ajuns la maimuta – are maimuta constiinta?

  4. raluca Reply

    @ Vald: am să iert întârzâierea de doi ani jumate şi am să apreciez comentariul 😀

    amu despre constiinta maimutei, zic ca n-are .

    prefer totusi sa cred ca noi avem si ca saltul pe care l-am facut de la maimuta o fost unul mare. Realitatea ma cam contrazice. Si-atunci sa tratam in continuare clientii ca pe … clienti? 😀

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *