Ete şi clipurile de promovare a ţărişoarei noastre: Romania- The Land of Choice.

Îmi place mai mult primul. Mizează pe umor, pe care sperăm să-l şi aibă străinii, mai ales ăia care au fost furaţi, tâlhăriţi de români sau care au prieteni care au păţit asta.

E frumos sloganul, e frumoasă diversitatea din clip dar mi se pare că promite prea mult. E grav să creezi aşteptări prea mari, ca mai apoi turiştii să fie de-a dreptul şocaţi şi speriaţi.

Produsul trebe întâi înţeles de cei care-l livrează, adică de noi, de românaşi. Atâta timp cât nu respirăm prin toţi porii bucuria de-a fi român, greu de crezut că o să-i îmbolnăvim pe turişti de bucuria de a fi aici.

Primul clip are potenţialul de a se diferenţia puţin de restul reclamelor pentru alte ţări, care merg cam toate pe aceeaşi linie de a arăta peisaje fabuloase, monumente, bucurie, feerie, utopie, iar curiozitatea s-ar putea să-i împingă pe mulţi spre încercare. Să fie într-un ceas bun şi să ajungem cu toţi momentul când România va fi una din destinaţiile favorite.

PS: Mulţumesc informatorului meu principal, care mi-a atras atenţia că au fost lansate clipurile, alarmat că nu observasem deja 😛

Written by raluca

Zambesc si rad mult. Uneori sarcastic

This article has 6 comments

  1. sorin Reply

    Prima data trebuia facuta infrastructura si apoi promovarea….Asa noi promovam NIMIC:)

  2. raluca Reply

    @Sorin: e una din legile de bază ale marketingului: nu poţi păcăli un client mai mult de o dată. Promovarea se face doar după ce produsul e unul bun, că altfel ne îngropăm singurei

  3. roxana Reply

    imi place engleza fish fruz fâz a lui Hagi :)). e haios!

  4. Cata Reply

    Simpatice, mi-au placut. Cu o mentiune – a 2-a cred ca trebuia totusi sa sublinieze mai bine ceea ce se poate de fapt vizita, atractiile principale, pentru ca nu stiu cine vine in Romania cu elicopterul sa vada peisajele de sus [cum sunt filmate in general in reclama].
    In alta ordine de idei…poate ma lamuresti tu, ca esti mai aproape de marketing 😀 De ce naiba e Romania the land of choice?!

  5. raluca Reply

    @ Cătă: babe, şi pe mine mă depăşeşte. Aş fi şi eu curioasă să aud cum s-a ajuns aici. sloganul e fac, lipsit de originalitate si nu inspira nimic. Nu ne avantajeaza sau diferentiaza cu nimic, nu atrage atentie si ar putea fi aplicat oricarei alte tari. Si a costat o avere.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *